„ЕСП Златни Пясъци” ООД притежава лицензия “обществено снабдяване с електрическа енергия на територията на к.к. “Златни пясъци”, гр. Варна, издадена от Комисия за енергийно и водно регулиране със срок до 13.08.2039 г.
Битовите потребители, присъединени към електроразпределителната мрежа на територията на к.к. Златни пясъци надеждно се снабдяват с електрическа енергия и получават качествени информационни услуги. За да поддържа добри бизнес взаимоотношения в дългосрочен план, дружеството инвестира в изграждане високо ниво на обслужване и развиване на добрите търговски практики в условията на либерализиран пазар. За конкретните нужди на клиентите се грижи екип от компетентни специалисти, в центъра за работа с клиенти на територията на к.к. Златни пясъци.
Прехвърли партида
За заявка на услугата се подава Заявление по образец за продажба. Необходимо е да предоставите документ за собственост или права върху имота. При наемни отношения се предоставя и договор за наем. Ако сте упълномощено лице, следва да предоставите нотариално заверено пълномощно с нужните права.
За наематели: За прехвърляне на партидата на името на наемател трябва да имаме декларираното съгласие на наемодателя. Наемодателят попълва Декларация за съгласие от наемодател и я подписва лично пред наш служител, заверява я пред нотариус или се предоставя електронно, подписана с валиден КЕП.
Услугата можете да заявите с валиден КЕП (квалифициран електронен подпис) или в Центъра за работа с клиенти кк. Златни пясъци, административна сграда Рила. При допълнителни въпроси се свържете с нас на изписаните телефони в секция Контакти.
Електронна фактура
За заявка за електронна фактура се подава Декларация на място в Центъра за работа с клиенти или по електронен път, подписана с КЕП.
Издаване дубликат на фактура
Издаване на справка за потребление през последните 12/24/36 месеца от искането
Издаване на удостоверение за липса на задължения
Потвърждаване на салдо по искане на потребител
Издаване на справка за просрочени задължения
Необходими документи: Заявление за услуга, което се подава на място в Центъра за работа с клиенти или по електронен път, подписано с КЕП.